Bugaboo Ant

Multumita la buticul asta NatalMarket am procurat  in avant premièra acest carut , de care aveam nevoie urgent pentru prima calatorie cu broscuta mea .

smacap_Bright

 

Bugaboo Ant , dupa parerea mea cel mai compact carut pentru copii de prima varsta( 0-6 luni) .

Acest model nu se compara cu carutul Yoyo care e pentru copii mult mai in virsta.

Pentru parintii care au copii sub 6luni , care calatoresc sau pur si simplu au nevoie de un carut compact care nu ocupa mult loc. Care in acelas timp nu vor sa renunte la confortul copilului si la calitate. Dar cel mai important pentru mine ,copilul sa fie cu fata la mama.

cof

Ce mi a placet cel mai mult e faptul ca carutul e foarte micut , maniabil si leger . Il conduci cu o singura maina. Calitatea Bugaboo e aici si se vede, nu cred ca egista asa un carut de compact pentru copii noi nascuti.
Apropo 2minute dupa ce am pus copilul in el , acesta a adormit ,confort si calitate dupa masura .
Carutul cind se stringe seamana  cu o valiza , asa ca el a mers cu noi in cabina avionului in timpul zborului.
Pentru mine acest nume Bugaboo e gaj de calitate. Modelul Ant e perfect pentru bebelusi, mi se pare un „must” faptul ca copilul sa fie cu fata la mama.
rhdr

Lasă un comentariu